Yeni 2015 Eurocargo kamyon: Performans ve esneklik

Daha fazla esneklik, daha düşük tüketim
Yeni Iveco Eurocargo, şehir içi işlerde yüksek kamyon performansı için özel olarak tasarlanan iki adet dört silindirli 160 ve 190 HP motorla sunulmaktadır. Tork ve güç çıkışı, şehir içi görevlerin tipik çalışma koşullarına uyum sağlayacak şekilde optimize edilmiştir.
Yeni pistonlar, yeni enjektörler ve daha hızlı yanıt veren yeni turboşarj sayesinde sıkıştırma oranı 17:1’den 18:1’e çıkarılarak tork çıkışı 1200 rpm’in üzerine çıkacak şekilde yaklaşık %8 artırılmıştır. Kamyon performansı artık 680 Nm (160 Hp için) ve 700 Nm’ye (190 Hp için) erişerek maksimum güce 2500 rpm yerine 2200 rpm’de ulaşmaktadır.
Bunların tümü şehir içi çevrimde ve hızlanma sırasında önemli ölçüde daha düşük tüketime yardımcı olmaktadır. Yeni Eurocargo’nun kalpleri Tector 5 dört silindirli 4,5 litrelik ve Tector 7 alt silindirli 6,7 litrelik dizel motorlardır. Motor yelpazesi, 750 Nm ve 204 Hp sunan bir CNG motoruyla tamamlanan maksimum 1100 Nm torka sahip 160-320 Hp arasında yedi güç seviyesi içerir.
Bu motorlar manuel dişli kutulu (6 veya 9 hızlı), 6 veya 9 hızlı otomatik veya tork dönüştürücülü otomatik dişli kutularıyla eşleştirilir.
Yeni Iveco Eurocargo HI-SCR ile donatılmıştır, sistem hafif ve verimlidir. Bu da EGR+SCR çözümüyle donatılan rakip araçlarına kıyasla rejenerasyon kesintilerini ortadan kaldırır.
Dizel Partikül Filtresi’nin (DPF) rejenerasyonu pasif, süreklidir ve otomatik olarak yönetilir, bu nedenle sürücünün herhangi bir işlem yapması gerekmez. Periyodik teknik kesintilere ve bileşenlerin ısıl gerilime maruz kalmasına ihtiyaç yoktur ve bunlar da parçaların güvenilirliğini artırır.